Om Human Engage

Vi har mange års erfaring med at designe og gennemføre forskellige typer af undersøgelser med det fokus at omsætte resultaterne til konkrete udviklingsinitiativer. Arbejdet med organisationsudvikling, forretningsudvikling og kommerciel udvikling starter med at have det rette datagrundlag og vigtige indsigter. Derfor tager vi udgangspunkt i at skabe viden og forståelse gennem både kvalitative metoder (dybdeinterview, etnografi, med videre) og kvantitative metoder. Vores arbejde tager blandt andet udgangspunkt i kundetilfredshedsundersøgelser, kortlægning af kunderejsen (customer journey), trivselsmålinger og engagementsundersøgelser, diversitets- og inklusionsundersøgelser, 360-graders ledermålinger og specialistmålinger.

Vi har mange års erfaring med at designe og gennemføre forskellige typer af undersøgelser med det fokus at omsætte resultaterne til konkrete udviklingsinitiativer. Arbejdet med organisationsudvikling, forretningsudvikling og kommerciel udvikling starter med at have det rette datagrundlag og vigtige indsigter. Derfor tager vi udgangspunkt i at skabe viden og forståelse gennem både kvalitative metoder (dybdeinterview, etnografi, med videre) og kvantitative metoder. Vores arbejde tager blandt andet udgangspunkt i kundetilfredshedsundersøgelser, kortlægning af kunderejsen (customer journey), trivselsmålinger og engagementsundersøgelser, diversitets- og inklusionsundersøgelser, 360-graders ledermålinger og specialistmålinger.