The job Key Account Manager til automationsløsninger i medicinalindustrien has expired.
View company profile on Jobfinder
Go to company profile
View related jobs in this category
Show me related jobs
Get the newest jobs in your mailbox
Create job agent now

Søger du nye udfordringer, og kunne du tænke dig at arbejde med innovativ teknologi, der bruges i produktionsprocesser i medicinalindustrien? Vil du arbejde i en international virksomhed, der er førende på sit område, og hvor du har gode udviklings- og karrieremuligheder? Vil du være med til at skabe procesløsninger, der er kendetegnet ved kvalitet, driftssikkerhed og optimale produktionsprocesser hos vores kunder? Så er vores nyoprettede stilling som Key Account Manager lige noget for dig. 

Virksomheden
Bürkert er en international koncern, der i mere end 70 år har været førende leverandør af automationsløsninger til styring og regulering af gasser og væsker. Vi leverer innovative produkter og systemløsninger til alle industrisegmenter, og vi er inde i en stærk udvikling. Du bliver en del af vores Hygienic team, der tager sig af udvikling og salg af automationsløsninger til medicinalindustrien, hvor produkter af høj kvalitet og innovative tekniske løsninger, der giver maksimal sikkerhed i produktionsprocesserne, er af største vigtighed. Vores værdier er mod, fairness, ansvarlighed, og ikke mindst åbenhed og tillid.

Stillingen
Som Key Account Manager bliver du ansat i Burkert Danmark, hvor du refererer direkte til direktøren. Du vil gennemgå et skræddersyet træningsforløb og blive oplært i vores produkter af vores specialister både i Danmark og på vores globale kontor, så du er klædt bedst muligt på til dialogen med vores kunder. Således er stillingen altså en unik mulighed for at opbygge kompetencer indenfor et område i rivende udvikling. 

Du får følgende opgaver:

  • Ansvar for at vedligeholde og udbygge salgsrelationer til eksisterende navngivne kunder på Sjælland, herunder budgetansvar og udarbejdelse af indsatsplaner.
  • Opbygge og udvide netværket af relevante interessenter for altid at være på forkant med nye muligheder og projekter og tendenser i markedet.
  • Teknisk rådgivning af kunderne, herunder udarbejdelse og præsentation af løsningsforslag i tæt samarbejde med vores Field Segment Manager/Hygienic.
  • Dialog og afklaring af tekniske løsningsmuligheder med produktspecialister og beslutningstagere på vores fabrikker.

Kort sagt får du ansvar for hele salgsprocessen med kontakt til beslutningstagere i både indkøbs- og tekniske afdelinger hos vores kunder/interessenter. Du vil naturligvis blive supporteret af en stærk intern salgs-/supportgruppe og vores marketingfunktion.

Kvalifikationer
Du har en teknisk baggrund som ingeniør eller maskinmester, gerne med en merkantil eller kommerciel overbygning. Du har formentlig praktisk erfaring med komponent- eller systemsalg til processer i medicinalindustrien.

Du er god til at skabe tillid og opbygge relationer, og kan håndtere både den kommercielle og den tekniske side af et salg i et meget dynamisk marked. Du har nemt ved at tilegne dig ny viden og er proaktiv i din løsningstilgang samtidig med, at du som del af et stærkt teknisk team kan se værdien af samarbejde og netværk.

Som person er du udadvendt, og har en serviceminded indstilling. Du er engageret, resultatorienteret, ansvarlig og selvstændig.

Du er fortrolig med almene it-værktøjer og kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt.

Du tilbydes:
Et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk teknisk og fremtidsorienteret virksomhed i vækst, hvor beslutningerne træffes hurtigt og effektivt. 

Du har indflydelse på egne opgaver og kan selv være med til at udvikle/forme mulighederne i din stilling, og implementere virksomhedens strategi lokalt. Du bliver del af et stærkt team med kompetente og engagerede kolleger, hvor du selv kan opbygge dit netværk, også internationalt, og hvor der vil være gode karrieremuligheder.

En flad organisationsstruktur med fokus på effektivitet og nytænkning i et rart og uformelt miljø. 

Du bliver honoreret med en attraktiv lønpakke, der bl.a. består af motionstilskud, sundhedsforsikring og en god pensionsordning.

Ansøgning:
Har du spørgsmål eller vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrerende direktør Jens Brammer på telefon 3166 1078.

Hvis du er interesseret, så send en e-mail med din ansøgning og CV, som vedhæftede filer på mail via "Ansøg" linket. 

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set jobbet hos Jobfinder