About Falck
Vi er hvad vi gør
Falcks Winning Behaviours definerer, hvordan vi opfører os over for vores kunder, samfundet og hinanden. De er fundamentet for det vi gør, de ydelser vi leverer og det firma vi er. De viser os, hvordan vi agerer i vores daglige arbejde, og hvordan vi kan stræbe efter at blive endnu bedre. De bringer os tættere sammen som Ét Falck over hele verden. Vores tre Winning Behaviours er:
VI ER DREVET AF OMSORG
Mennesker i nød er kernen i enhver beslutning, vi træffer, og vi stræber altid efter at forbedre vores konkurrencedygtighed ved at tilbyde fremragende services, der kan redde og forbedre flere liv. Vi reagerer hurtigt og har det, der kræves, for at omsætte omsorg til handling. Vi brænder for det, vi gør, dem, vi arbejder for, dem, vi leverer vores services til, og de mennesker, vi arbejder sammen med.
VI BYGGER TILLID
Kvalitet og etik har prioritet i alt, hvad vi gør. Vi beskytter vores ret til at drive forretning ved at være transparente og efterleve høje compliancestandarder. Vi går ikke på kompromis, når det kommer til loyalitet og konsistens for at opnå og vedligeholde vores kunders og samfundets tillid til os. Vi konkurrerer med et stærkt etisk kompas. Vi er åbne og ærlige over for vores ledere, vores medarbejdere og hinanden. Vi er aldrig bange for at påpege noget, hvis Falcks integritet bliver udfordret.
SAMMEN SKABER VI MERE VÆRDI
Vi skaber værdi for samfundet og mennesker i nød ved at være der, når de har brug for os. Vi gør alt for at skabe værdi for vores ejere. På denne måde ærer vi tidligere investeringer i vores forretning og giver mulighed for, at der i fremtiden kan bidrages til udvikling af vores services. Vi arbejder effektivt sammen på tværs af funktioner, lande og forretningsområder for løbende at forbedre vores services og overgå de normale standarder, hvilket adskiller os fra vores konkurrenter.